Klacht: Manier van praten

op 06 oktober 2015 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er word wanneer je belt op een soort minachtende,,geïrriteerde toon gepraat. Ze laten je niet uitspreken en praten door je heen, zo was dat tenminste bij degene die mij ter woord stond.

Gewenste Oplossing:

Wanneer zij me uit laten praten en op een normale toon tegen me praten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Credifixx nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 09 december 2015 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is dubbel geplaatst

Alle klachten die gemeld zijn door alexsandravnmil