Klacht: Incasso credifixx

op 26 oktober 2018 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

Heel simpel ik kreeg een brief van incasso en heb er niks mee gedaan . En elk jaar na salaris en vakantiegeld krijg je ineens een brief van ze… dikke doeiiii

Als ze hier gewoon mee kappen met die vieze oplichterij. Zou verboden moeten worden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Credifixx nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Credifixx

5 maanden geleden - Goedemiddag,Vervelend dat u brieven van ons krijgt. Wellicht verstandig als u even contact opneemt. Wij sturen niet zomaar een brief nl.Zonder verdere gegevens kan ik uw klacht niet in behandeling nemen.Mocht u verder geholpen willen worden dan adviseer ik u om contact met ons op te nemen op telefoonnummer 071 55 555 55.Met vriendelijke groet,Credifixx Incasso Michael Stout

Credifixx

Heeft op 09 januari 2019 om 15:52 geantwoord

Goedemiddag,

Zonder verdere gegevens kan ik uw klacht niet in behandeling nemen.

Credifixx Incasso
Michael Stout

Alle klachten die gemeld zijn door rick Lavon