Klacht: Incasso

op 29 juni 2018 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

Beste credifix,

Twee jaar geleden ben ik een collega tegengekomen die mij een contract heeft aangesmeerd waarvan ik broeh of er kosten aan zijn verbonden toen is er duidelijk gezegd nee er zijn geen kosten aan verbonden paar maanden later kreeg ik een incasso bericht dat ik 80 euro
Moest betalen ik heb die toen ook betaald en heb toen aan jullie door gegeven dat ik graag wil dat mijn gegevens uit jullie bestand worden verwijderd vandaag heb ik weer een brief gekregen met een bedrag van 80 euro ik wil graag dat dit stopt want ik weet niet eens voor wat dit is!!

Gegevens wissen uit jullie bestand en mij geen bedragen meer toesturen voor iets wat ik niet eens gebruik!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Credifixx nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 09 januari 2019 om 16:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Deze klachtenpagina dient gebruikt te worden indien u een klacht heeft over onze dienstverlening. U bent het niet eens met de vordering en dat is geen klacht over ons bedrijf.

Indien u een klacht heeft over een product of dienst dient u zich te melden bij de partij waar u het product of dienst heeft afgenomen.

Ik zie in het dossier overigens dat de betaling inmiddels is ontvangen.

Credifixx Incasso
Michael Stout

Alle klachten die gemeld zijn door Nisrineela