Klacht: Wel betalen maar geen ontvangen???

TreknekNL op 23 december 2013 over Courlux International in de categorie Oplichting

Ik heb die scheermessen eens via een site laten bestellen omdat ze goedkoop waren maar achteraf heb ik nooit iets ontvangen van courlux nu heb ik een rekening gehad van 43.92 is het mogelijk da dit stop gezet kan worden want namelijk ontvang ik all niks meer van hun dus wil graag ook een stop zegging hebben heb toen all een mail gestuurd da ik op stop wouw zeggen maar daar heb ik niks van terug gehoord moet deze rekening betalen maar ten eerste van alles is ik vertrouw het niet kunt u iets laten weten want snap er niks van

1 ik krijg niks binnen van hun of heb niks gehad
2 de rekening is veel te duur voor me
3 wil dit stop zetten

Graag meer informatie ps doe het liefst telefoonies ( alleen geen anoniem nummer )
Want die neem ik zoeizo niet op
0612779490

Alvast bedankt

Iets ontvangen als ik betaald heb en afzeggen van het product

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 06 januari 2014 om 21:47 geantwoord

Uitgelegd dat meneer eerder contact met ons had moeten opnemen. Nu is het bedrag inmiddels naar incasso.

Alle klachten die gemeld zijn door