Klacht: Ongewenste lidmaatschappen

E.Lameir op 27 januari 2013 over Courlux International in de categorie Oplichting

Van Underwear Courlux en van Flexifront Stella Lady heb ik introductiepakketten ontvangen. Het een betreft een boxershort , het andere scheermesjes. Volgens de bijgesloten factuur heb ik nu een lidmaatschap bij Underwear Courlux als ook bij Flexifront Stella Lady. Ik wens bij deiden GEEN lidmaatschap, heb dit ook nimmer aangevraagd, ook geen introductiepakketten. Ik wens de beide lidmaatschappen per direct te beeindigen.
Via internet lukt niet. Vervolgens ben ik verder gaan zoeken en constateer dat velen met mij met deze oplichterspraktijken worden geconfronteerd. Ook dat er een dubieus incassobureau Alektum bij betrokken is. KASSA (Vara) is ook al ingeschakeld.

Tevreden met beeindiging per direct ( en bevestiging) van beide lidmaatschappen bij Courlux International : 1. Underwear Courlux 53825446728 en 2. Flexifront Stella Lady 53083433937.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 13 juni 2013 om 14:24 geantwoord

Beide abonnementen zijn stopgezet. Na contact opgenomen te hebben met onze klantenservice. Uiteraard zijn wij altijd bereid naar een passende oplossing te zoeken. Wel is het belangrijk dat wij zelf benaderd worden, zodat we elk individuele gevallen op de door hen gewenste manier kunnen behandelen.
Zoals uitgelegd zeggen de algemene voorwaarden dat er een lidmaatschap aan vast zit altijd stopgezet kan worden met een afmelding via internet met de inloggegevens of via de telefonische klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door