Klacht: Aanmaning

Rom Lola op 21 mei 2018 over Courlux International in de categorie Oplichting

Hallo geachte courlux mensen.

Ik ontvang telkens mails waarin ik schuld heb aan jullie. Ik moet echter zeggen dat ik geen een benul van heb waar ik schuld van moet hebben. Ik heb in 2014 ook al eerder aanmaningen gehad. Wat ik raar vind. Ik heb nooit wat besteld of gekregen van jullie en dit dus heel raar vind. Ik wantrouw deze mailtjes.
Ik raak er van in de stress en dat is niet nodig hopelijk.
Ik hoop dat ik via deze weg een oplossing kan krijgen want ik vind dit zo niet leuk.
Btw: krijg de mails van alektum.
Mijn dossier nummer is :406845
Ik hoor graag van jullie

Nou ik hoop dat ik geholpen kan worden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte, Bedankt voor uw bericht. Als u bericht van Alektum incasso heeft ontvangen staat er nog een betaling open bij Courlux. Alektum kan u van alle informatie voorzien i.v.m de facturen. U kunt onze klantenservice ook een e-mail sturen met al uw gegevens zodat wij voor u kunnen nakijken waar de vordering over gaat. U kunt dit mailen naar [email protected] graag ontvangen wij dan uw adresgegeven van de periode waar de factuur over gaat. Telefonisch zijn wij bereikbaar op tel. 0900-4564564 Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice. Postbus 2035 3330 DA Zwijndrecht 0900-4564564

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte, Bedankt voor uw bericht. Als u bericht van Alektum incasso heeft ontvangen staat er nog een betaling open bij Courlux. Alektum kan u van alle informatie voorzien i.v.m de facturen. U kunt onze klantenservice ook een e-mail sturen met al uw gegevens zodat wij voor u kunnen nakijken waar de vordering over gaat. U kunt dit mailen naar [email protected] graag ontvangen wij dan uw adresgegeven van de periode waar de factuur over gaat. Op het adres wat u aangeeft kunnen wij niets vinden? Telefonisch zijn wij bereikbaar op tel. 0900-4564564 Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice. Postbus 2035 3330 DA Zwijndrecht 0900-4564564

Alle klachten die gemeld zijn door