Mijn Klacht:
Ik zat in 2020 aan boord van de Fascinosa in Azië waar de boot door covid overal geweigerd werd. We kregen een voucher twv betaalde cruise, lijkt mooi gebaar maar ze beloven toch zelf op hun site..niet tevreden geld terug! Wij boeken hierna met voucher caribbean 2021 welke geannuleerd werd door covid. We kregen keuze omboeken naar 2022 tegen dezelfde prijs en 100pp boordtegoed of geld terug. Nou geld terug was er niet bij want die was een speciaal voucher (hm en voorwaarden geld terug bij ontevredenheid dan?) Ik boek dus voor 2022. Door slechte bereikbaarheid heeft dit werkelijk bijna half jaar geduurd. Was het in orde wijzigen ze van de Fascinosa naar de Diadema en begint het hele circus weer opnieuw. Gelukkig dit keer binnen 2 maanden. Na 1 week is cruise ineens geannuleerd en wordt ik gebeld. Het wordt nu de Deliziosa en de vertrekhaven is anders, rest gelijk. Gelukkig nog geen vlucht geboekt! Ik kon omboeken op zelfde boeking telefonisch ok was genoeg dus prima. Opnieuw weer discussies over dezelfde prijs, klachtenvoucher die nu spoorloos blijkt te zijn en je van hot naar her geslingerd wordt en ineens is boordtegoed nog maar 50pp. Opnieuw ellendelang aan de telefoon krijg ik te horen dat dit nieuwe voorwaarden zijn. Maar hun wijzingen, ik ga accoord, en hun oude toezegging is ineens niets meer waard. Ben al 7 keer met Costa weggeweest maar twijfel nu echt aan service en communicatie binnen de organisatie. Je maakt afspraken met mensen die er een maand later niet meer werken, het gaat finaal mis. Ben weg benieuwd of dit aan boord ook zo blijkt te zijn. Dit jaar nog 2 cruises geboekt maar NIET bij Costa!!!
Gewenste Oplossing:
Boordtegoed volgens eerdere toezegging en beter met klanten omgaan. En geen verschil maken tussen Italiaanse en andere nationaliteiten want dit gebeurd daar enorm!!
