Klacht: coshida kattengrit

op 18 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kat had altijd de grotere korrel van het betreffende kattengrit. Sinds korte tijd is dit grit vervangen door een veel fijnere witte korrel, die na gebruik door mijn kat door het gehele huis verspreid ligt.
Graag de oude grotere korrel in zakken terug.

Gewenste Oplossing:

als de fijne witte korrel weer vervangen wordt door de grotere

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 18 juli 2017 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 19 juli 2017 om 09:15 geantwoord

Ik vind dit geen oplossing.
Het oude en grovere kattengrit moet zo snel mogelijk weer te koop zijn.

Reactie van de melder van de klacht vlinder1952

3 maanden geleden - zie boven

Alle klachten die gemeld zijn door vlinder1952