Klacht: coshida cat litter

op 12 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kocht altijd bij u de coshida cat litter voor 3,49 euro
deze kattenbak vulling beviel me prima en kon ik goed optillen en het paste ook in mijn fietstas. en het paste in mijn Budget nu moet ik naar de dieren winkel en die zakken zijn niet te tillen en passen ook niet in mijn fietstas, dus ben ik nu afhankelijk geworden van iemand die het voor mijn wil halen met een auto, ook is het duurder en past het niet in mijn Budget . ik heb aan de manager gevraagd waarom ze het hebben vervangen ,deze kon mijn dit niet vertellen.wat ik raar vind want je moet toch weten waarom je en product niet meer verkoopt.
ik vind dit erg spijtig en hoopt dat er vele met mijn een klacht indienen over dat de coshida cat litter niet meer verkocht word.
het is namelijk prima spul voor die prijs en het klonterd ook nog wat wil je dan nog meer.

Gewenste Oplossing:

ik zal tevreden zijn als u weer coshida cat litter verkoopt voor 3,49 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 juli 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 14 juli 2017 om 12:16 geantwoord

ik kan nog steeds niet coshida cat litter kopen

Alle klachten die gemeld zijn door weten