Klacht: Correctie datum geprint e-ticket niet mogelijk

op 10 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Het is niet mogelijk om bij een vergissing van de datum op een reeds geprint e- ticket deze te wijzigen of te annuleren, terwijl er een ticket nummer en QR code aanwezig is. Na meer dan 30 minuten wachttijd bij het bellen van het service nummer wordt je verteld dat je pech hebt en dat je je geld kwijt bent. Dit kost mij meer dan € 76 en een enorm stuk ergenis, terwijl er geen technische belemmering is om dit te regelen. Een waarschuwing over dit risico tijdens het bestellen van een e-ticket is wel het minste maar het technisch oplossen is natuurlijk nog beter.

Heel tevreden als ik mij geld terug krijg en het in de toekomst mogelijk wordt dat je een foute datum kan herstellen of een ticket kan annuleren. Minder tevreden al er een waarschuwing gegeven wordt over het risico dat je loopt als je een ticket print met een foute datum.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henkvanzonneveld