Klacht: Corona virus

op 19 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag in uw vestiging te Stadskanaal geweest. Ik meende dat er bij de kassa’s beschermende maatregelen zouden zijn genomen. Hier in Stadskanaal is daar niets van te merken. Bij de kassa’s wordt er geen afstand gehouden van tenminste 1,5 meter. Bij het boodschappen op de band zetten, staat er een ander naast je bijna in je nek te hijgen omdat er zo weinig ruimte tussen de kassa’s is. Waarom niet om en om de kassa’s open. Ik denk dat ik de komende tijd niet meer naar deze betreffende Albert Heijn ga. Ik hoop dat jullie wat met deze klacht gaan doen. Volgens mij wordt het behoorlijk onderschat hier in Stadskanaal door de leidinggevenden en het personeel. Het meisje achter de kassa wist niets van de maatregel om achter de lijn te blijven bij de kassa. Diep triest toch. Rietje Zuur, Stadskanaal.

Klacht is nog niet behandeld

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vasha