Klacht: Corona en inhoud schappen verwisseling

[email protected] op 26 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Goeden dag

Vandaag 26 feb. 2021 heeft ik rond de klok van 10:00 boodschappen gedaan.
Ik heb mij verwonderd over de drukte in de winkel, geërgerd over het winkelend publiek dat zich op hield al in het beging van de winkel 1 meter bij de poortjes, niet 1 of 2 wagentjes met mensen maar 6, dus binnen komen was al niet te doen om afstand te houden. Daarna in die toch al drukke winkel,, en ja ik moest er er zijn omdat ik s’ middags moet werken,, was de schappen van het vlees is totaal omgezet, wie verzin dit in CORONA tijd??? Over de rest nog maar te zwijgen. Afijn kom je bij de kassa krijg je gelijk een kar in je hol geduwd,, waar van ik mij afvraag werk om die strepen er zijn??? Van mij mogen ze niet 1,5 meter zijn maar 2 meter. Zelfs bij betalen moet je zegende wijs over je kar klimmen om bij de pin te komen omdat het winkelend publiek zich gewoon niet aan afspraken houden en het kassapersoneel niets zeg. Word hier nog strenger op gekeken anders ga ik uitwijken naar een anderwinkel.

Als er wat aan die k klachten gedaan word, dan ben ik tevreden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]