Mijn Klacht:
Mijn vriendin en ik hebben een vakantie geboekt naar Kos van 26 juli tot 9 augustus 2017. We hebben bewust voor deze dagen gekozen omdat de vluchttijden toendertijd gunstig uitkwamen. Deze tijden waren;
Heenvlucht om 14:30
Terugvlucht om 20:00
Nu zijn de vluchttijden veranderd naar
Heenvlucht 03:45
Terugvlucht 09:20
Ik heb contact gehad met Corendon en ze vertelden dat ze geen garantie kunnen geven van de vluchttijden en ons niet konden compenseren met iets. Ik vind dit echt belachelijk. Deze tijden zorgen er juist voor dat je moe heen en terug gaat omdat je bij beiden vluchten midden in de nacht moet vertrekken.
Ik had wel enigszins verwacht dat Corendon ons kon compenseren.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als Corendon met een oplossing komt, dat kan zijn;
Ons op een andere vlucht zetten die wel in het voordeel van de klant staat. Indien dit niet kan dan wil ik dat Corendon ons tegemoetkomt doormiddel van een teruggave van een gedeelte van de totale reissom.
