Klacht: vakantie annuleren

op 23 november 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Luuk, zo heet ik, ik ben 17 jaar en heb een probleem met GoFun van Corendon. Ik heb samen met een vriendje, Niek (17), een reis geboekt naar Mallorca via GoFun. Nu krijgen wij ineens twee bevestigingen van twee verschillende reizen terwijl zij er maar één geboekt hebben. Niek heeft gelijk gereageerd op de verkeerde bevestigingsmail dat hij helemaal niks bevestigd heeft en dat hij deze reis dus helemaal niet wilt. Het onderwerp van de email is ook annuleren. Deze email kan ook doorgestuurd worden. De reis die zij wel wilde is al betaald. Corendon geeft aan dat ze ook moeten betalen voor de reis die nooit nooit geboekt is en die reis hebben wij dus ook niet gehad. Zo jammer dat je betaalt voor een vakantie die geen vakantie is omdat je er niet heen kan. Nu stuurt Corendon dus een deurwaarder af op twee jongetjes van 17 jaar. Dit kan natuurlijk niet.
Uit angst voor een deurwaarder hebben zij dit bedrag van €1150 betaald.

Gewenste Oplossing:

Zelf ben ik tevreden als Corendon het bedrag teruggestuurd naar de rekening. Wij als 17 jarige hebben hard voor 1150 euro gewerkt. We hebben ook aangegeven dat we de reis wilde annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door luukvankeulen