Klacht: Misleidende informatie en prijsverhoging om te voldoen aan de afgesproken voorwaarden

op 15 december 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een reis bij Corendon geboekt, waarbij er op de website is aangegeven dat deze reis inclusief huurauto is. Omdat ik bij de boekingsinformatie vervolgens niets kan vinden over de huurauto, vraag ik een helpdesk medewerker om opheldering. Hij geeft aan dat er iets fout is gegaan bij de boeking en dat de reissom met een kleine 600 euro wordt verhoogd om de auto bij te boeken. Hij geeft aan dat Corendon het recht hierop heeft, ook al staat er op de website dat de prijs inclusief huurauto is.

Mijn vertrouwen in Corendon is zodanig geschaad dat ik niet denk dat er een oplossing is waarbij ik tevreden zou zijn. Maar tenminste zou de geboekte reis, inclusief huurauto moeten worden aangeboden tegen de prijs die is gecommuniceerd op de website.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rsmits