Klacht: Doen gierig voor restitutie

op 12 november 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nou Corendon, ik had 30 kilo bagage bijgeboekt, ook betaald dus. OP het vliegveld, de terugreis, werd mij verteld dat dit niet het geval was en ik als ik mijn bagage wilde meenemen moest bijbetalen. Heb ik niet gedaan, want ik had er in de eerste instantie al voor betaald, ga het niet nog een keer doen, bagage heb ik terug meegegeven aan een familie lid. Terug in Nederland, heb ik een klacht ingediend bij Corendon, kreeg ik na 7 weken pas een antwoord luidend: U zegt te hebben bijgeboekt maar niet bijbetaald, lijkt me ook vrij logisch dat dit het geval is. Je kan niet bijboeken als je niet betaalt en werd me ook nog eens verteld dat ze het niet begrijpen waarom ik mijn rekening vermeld heb ( hier vragen ze naar in hun online klachten formulier). Dus, ik heb hun gebeld om de situatie nog even te verduidelijken en daarna teruggemaild met drie betalingsbevestigingen waarin duidelijk wordt aangegeven dat ik hier wél voor betaald heb. Krijg ik vandaag een mailtje terug dat zij opmaken uit mijn eerste email dat ik de bagage mocht meenemen zonder extra kosten te maken en het bedrag niet zou worden gerestitueerd, DIT IS NIET HET GEVAL. Dat heb ik ze ook duidelijk gemaakt, dit staat duidelijk aangegeven in de klacht dat ik de bagage NIET mocht meenemen, ALLEEN als ik zou betalen en dat heb ik dus NIET gedaan.

Wanneer ik mijn 26 euro terug krijg voor het bijboeken van de bagage, die ik niet mocht meenemen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Reactie van de melder van de klacht coskun

10 maanden geleden - Toppie! Zou ik misschien het bericht mogen zien?

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door coskun