Klacht: Corendon komt overeenkomst niet na en heeft maling aan onze wetgeving!

op 09 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Georganiseerde reis geboekt naar Albir. Deze reis was inclusief transfer van en naar de luchthaven.
Op de heenweg zijn wij keurig net een busje afgezet voor ons hotel. 2 dagen voor onze terugreis werd er een briefje onder onze kamerdeur door geschoven.
Hierop stond de mededeling dat wIj werden opgehaald bij de bushalte onder in het dorp. Ongeveer 15 minuten lopen. Direct contact opgenomen met onze host.
Ja, het probleem was bekend, maar Corendon doet daar niets mee.
Er was geen vervoer en ook over een tegemoetkoming van eventueel door onszelf gemaakte taxikosten werd niet gesproken.

Wij hebben Corendon aansprakelijk gesteld voor deze wanprestatie. Zij zijn het met ons eens dat het zeer ongebruikelijk is om van gasten te verwachten dat zij 15 minuten moeten lopen naar een bushalte.
Wel vroegen zij zich af wat wij zelf voor oplossing hadden bedacht!!!!

Inmiddels hebben zij aangeboden ter finale kwijting EUR 6,00 aan taxikosten te
willen betalen. Hier gaan wij niet mee akkoord.

Heel veel irritatie en een overspannen host; compensatie van EUR 6,00??????

Een redelijke financiële vergoeding zoals in onze wetgeving is bepaald bij een wanprestatie. En zeker geen kadobon van Corendon voor een eventuele volgende vakantie

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cees1959