Klacht: Corendon betaald ons niet ons geld terug wat zij wel hebben gehad

op 27 december 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

In september ben ik met mijn moeder op vakantie geweest naar Bulgarije hotel Izola Paradise ,3 dagen voordat wij naar huis zouden gaan zijn we uit het hotel gezet.
Op basis dat ik geklaagd had bij de manager We zaten in een 4 sterrenhotel maar het eten was slecht vrijwel altijd koud ,We kregen altijd de volgende dag ’s middags de restjes van de avond ervoor, en het eten was ook niet altijd vers, in de ochtend kregen we altijd oud brood dat van ellende uit elkaar viel ,ook onze kamer werd niet goed schoon gemaakt ,dat was onze eerste klacht toen was de manager nog vriendelijk , maar nadat ik ging klagen over het slechte eten vond de manager het nodig om ons het hotel uit te gooien.
3 dagen voordat we naar huis zouden gaan, mijn moeder lag op dat moment doodziek op bed, zij was ziek geworden van het eten en ze smeekte of ze alsjeblieft mocht blijven ,mijn moeder heeft nooit geklaagd of wat dan ook, ik ben degene die de klachten bij de manager deed en toch werd mijn moeder zonder Pardon het hotel uitgegooid ,een vrouw van bijna 77 .
De reisleidster van Corendon heeft ook niks voor ons gedaan ,zij gaf alleen aan dat ze niets voor ons kon doen omdat de manager dit zo beslist had, ik heb toen ook tegen de manager gezegd wij hebben deze 3 dagen betaald en wil dan ook dat geld terugkrijgen.
Zij ging daarmee akkoord ik moest dat met Corendon regelen, want dat was op 22 september en zij kregen pas 4 oktober betaald door Corendon, Dat gebeurt namelijk één keer in de maand altijd op de vierde.
Corendon heeft nu dat geld zelf in hun zak gestopt,wat van ons is.

DE OPLOSSING
Ons die €250 betalen waar wij recht op hebben, die kosten hebben wij ook moeten betalen om naar dat andere hotel te gaan.
En niet met het antwoord komen dat het hotel Het recht heeft om ons er uit te gooien ,want wij hebben als consument het recht om te klagen als het eten niet goed is en de kamer niet goed word schoon gehouden.
Wij hebben geen overlast of wat dan ook gedaan, en mijn moeder al helemaal niet ,ook zijn wij bestolen door de reisleidster die ons 400 liet betalen, terwijl in werkelijkheid zij maar 300 aan het hotel heeft betaald.
Nadat ik haar daarmee confronteerde en gezegd heb dat ik de politie ging bellen voor diefstal heeft ze uiteindelijk de dag daarna die 100 weer terug betaald aan mij.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

2 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, namens Groeten van MAX neem ik graag eens contact met u op. Wellicht kunnen we u alsnog helpen met het oplossen van deze klacht! Zou u mij kunnen mailen als u dit leest? Ik hoor heel graag het hele verhaal. Hartelijke groet, Myrthe (redactie Groeten van MAX), groetenvanmax@tuvalu.nl

Reactie van de melder van de klacht Sabrina Danielse

2 maanden geleden - Goedenavond Wat fijn dat mijn klacht nu serieus genomen wordt. wij zijn zo bedrogen en schofterig behandeld door Corendon en wat ik ook deed ze hebben ons keihard laten vallen. U mag zeer zeker met mij contact opnemen over deze klacht. Graag hoor ik van u of u nog gegevens nodig heeft van mij om contact op te kunnen nemen. Met vriendelijke groet Sabrina Daniëlse

Reactie van de melder van de klacht Sabrina Danielse

2 maanden geleden - Goedenavond, ik heb nog steeds niks gehoord van jullie. Ik zou graag willen weten of het de bedoeling is dat ik contact opneem ,of dat jullie dat met mij doen, jullie hebben mijn gegevens dus hoor graag iets terug. Alvast bedankt

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrina Danielse