Klacht: Corendon beloofd van alles

op 25 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

NOOIT meer met Corendon, eerst worden de vliegtijden met 12 uur verschoven we zouden eerst smorgens om 4 uur vliegen en terug sochtends half 10 en directe vluchten maar het werd heen smiddags kwart voor 3 en terug kwart over 8 savonds met tussenlanding en zouden half 1 snachts landden, daardoor moesten een aantal personen een dag langer vakantie opnemen en krijgen we op de terug weg een tussenlanding op Kos en als klap op de vuurpijl krijgen we op het vliegveld van Rhodos te horen dat we onze stoelen op de eerste rij die we gereserveerd hadden niet kregen omdat andere mensen ook een stoel hadden gereserveerd, toen ik klaagde bij Martin de steward een akelige man trouwens werd ik onbeschoft behandeld en werd er gewoon gezegd dan blijf je hier vlieg je niet mee, ik wil gecompenseerd worden doordat jullie alles in 1 vliegtuig stopte was het goedkoper vliegen voor jullie dus wil ik die besparing terug en de stoelreservering we waren met 8 personen, we vliegen nooit maar dan ook nooit meer met jullie, je word met boeken al belazerd door zogenaamde mooie tijden

Ik ben tevreden als wij de besparing die Corendon nu voor de vlucht hadden op de terug weg aan ons gecompenseerd worden en onze stoelresevering voor 6 mensen terug

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mar10april