Klacht: reclame folder

Louise Overbeek op 06 oktober 2021 over COOP in de categorie Supermarkten

In de Coop Actie folder van 4 oktober tot 10 oktober 2021 staat een aanbieding van een multipack 6 blikjes Heineken. In de folder staat 25% korting en staat er een bedrag bij van € 3,99 doorgehaald voor € 3,00. In de Coop winkel op de Huet, Slotlaan in Doetinchem staat op de kopstelling hetzelfde als in de folder dus € 3,99 minus 25% korting, dat is in mijn ogen dus € 3,00. Ik wilde van die aanbieding gebruik maken en neem 4 tray’s mee. Wie schets mijn verbazing toen ik bij de kassa kwam en er een bedrag van € 5,79 minus 25% korting werd aangeslagen. Ik heb vervolgens gevraagd hoe dat kon. De cassiere kon het mij niet vertellen en heeft een , ik dacht, cheffin erbij geroepen. Het hele verhaal nog eens aan haar uitgelegd en ook gezegd, met de folder erbij, dat bij mij € 3,99 minus 25% toch echt € 3,00 is. Ze probeerde een uitleg te geven die nergens op sloeg om vervolgens heel kribbig en op een geirriteerde toon en daarvoor doe ik het niet als antwoord gaf.
Ben altijd zeer tevreden over de winkel op de Slotlaan in Doetinchem geweest maar dit viel mij op zijn zachts gezegd erg tegen. Graag zou ik van u vernemen hoe dat nu zit met die aanbieding.

Mevrouw L. Overbeek

Graag uitleg hoe het zit. Als er in de folder € 3,00 per tray staat, waarvoor ik die wilde kopen, ga ik toch geen € 4,34 per tray betalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Louise Overbeek