Klacht: Grolsch kanon uit reclame niet aanwezig, geen reclamecheque

1963Rene op 19 juni 2023 over COOP in de categorie Supermarkten

Vorige week was het Grolsch Kanon in de aanbieding, 25% korting. Zowel de flesje als blikjes.
Bij COOP Herveld was dit voor de actie week volop aanwezig, in de actieweek niet. Mijn vrouw heeft vorige week 24 blikjes (tegen reclameprijs) besteld en zou gebeld worden als deze er waren. Dit is niet gebeurd. Vanmorgen stond het vak weer vol. Toen ik dit bij de kassa vroeg, moest ik van de kassière naar de leidinggevende. Deze was zeer onaangenaam en gaf aan dat het niet anders was. Er was geen oplossing in de vorm van een reclamecheque o.i.d. mogelijk. Terwijl de andere filialen van COOP dit wel kennen (bv COOP Dodewaard). Dit gaf hij meermalen aan,. Geen discussie/overleg mogelijk.

Fricandeau niet te koop, kan ook niet besteld worden.

Vleeswaren zien er niet vers uit, zijn bruin verkleurd tgv slechte koeling. Misschien een bezoekje van de warenwet nodig?

Reclameartikelen aanwezig in de actieweek (voldoende).
Reclamecheques bij tekort aan reclameproducten
Uniformiteit in beleid COOP filialen, overal hetzelfde.
Goede, vriendelijke bejegening

Frisse en verse vleeswaren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1963Rene