Klacht: De Coop supermarkt op de hoek van de Mesdaglaan met de Rembrandtlaan in Schiedam

mrs010 op 05 november 2012 over COOP in de categorie Supermarkten

Ik doe vaker boodschappen bij De Coop supermarkt op de hoek van de Mesdaglaan met de Rembrandtlaan in Schiedam. Hier is het geval dat de cassiere meteen recht voor de deur zit zodat zij kunnen zien wie er binnenkomt. Erg vervelend is dan dat ze je dan geen blik waardig gunt (OP HET MOMENT DAT ZE DUS NIKS DOET.) Ook de aanvulling van de winkel valt buiten proporties. Als jij als winkelmedewerker gevraagd word of er nog blikjes energy zijn hoor jij deze voor de klant te pakken dus niet; ze staan meteen achter de luifels bij het magazijn.. En dan als laatste onze cassiere. Die tijdens het afrekenen je niet begroet, spontaan bij klanten de tas opentrekt om te kijken of er word gestolen (dit vraag je van te voren) en die ook hier wederom dingen verkeerd aanslaat, niet vraagt of je het bonnentje wilt en het verkeerde wisselgeld teruggeeft.

Een flinke reorganisatie in De Coop supermarkt op de hoek van de Mesdaglaan met de Rembrandtlaan in Schiedam !!

Alle klachten die gemeld zijn door