Mijn Klacht:
Op 9 juni heb ik een camouflagecamera besteld bij Coolblue. Op 10 juni ontving ik een e-mail waarin werd gemeld dat mijn pakketje vertraagd was. Tot op heden, 25 juni, heb ik echter nog steeds niets ontvangen. Via de track trace zie ik dat het pakket retour naar Coolblue gaat. Het is bovendien zeer lastig om contact met Coolblue te krijgen; ik moet lang in de wacht staan en als ik eindelijk iemand aan de lijn krijg, wordt het gesprek aan hun kant zomaar beëindigd.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om mijn geld terug of om het pakketje alsnog te ontvangen.

