Klacht: telefoon al 6 weken kwijt

harkoloomans op 14 september 2013 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon is al 6 weken geleden opgestuurd naar coolbleu voor reparatie. Na bijna 4 weken maar eens gebeld. Maar zeer slechte klantenservice. Ja hij ligt bij het reparatiebedrijf en we nemen contact met hen op, over 3 dagen hoor je zeker wat. Dit is alweer 5 dagen geleden en niks gehoord. volgende week maar weer eens bellen want ik weet niet of ik hem nog ooit terug zie.

Gewenste Oplossing:

een goed gerepareerd toestel of een nieuwe, en dat binnen enkele werkdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Coolblue een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door