Klacht: Nokia Lumia 920 voor 3e keer defect zonder enige fantsoenlijke oplossing of vervangend toestel

Daniel op 22 juni 2013 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn nokia is in februari dit jaar geleverd en na 3 weken had ik een ‘frozen display’. Na het opsturen naar coolblue kwam na ca 4 weken het toestel retour met nog de zelfde problemen.
Hellaas was het toestel nog STEEDS defect en weer verzonden waarna ik weer 4 weken later gerepareerd terug had gekregen. Het toestel heeft 4 weken normaal gewerkt maar heeft weer het zelfde probleem.
Coolblue gebeld met de vraag voor een fatsoenlijke oplossing maar helaas !!!!!
Stuur hem maar op is het antwoord. Geen enkele mogelijkheid om het toestel te venrieuwen zelfs geen vervangend toestel.
Het is schande

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen vertrouwen meer in dit toestel en wil een nieuw exemplaar. 3 x in reparatie voor het zelfde probleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Coolblue een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 04 juli 2013 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 1 juli 2013 is door de klantenservice van Coolblue contact opgenomen met de klant. In dit telefonische gesprek is er een vervangend toestel aangeboden. Hiermee is de klant akkoord gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door