Mijn Klacht:
Op 17 juni een defecte Samsung wasmachine aangemeld.
Na veel inspanning kon er op 1 juli een monteur komen die een afgebroken motor constateerde.
Dit had hij nog nooit meegemaakt (Je moet er wel bakstenen in wassen om dit af te laten breken, anders is er sprake van een fabricagefout)
Samsung (reparateur) geeft aan dat je wettelijke garantie hebt via de verkoper.
Dit lees ik ook terug op de site van de Rijksoverheid:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product
Vervolgens al zeker 6 keer gebeld met de klantenservice van Coolblue. Steeds weer een andere thuiswerker aan de telefoon zonder verstand van zaken of mogelijkheid om door te verbinden met een medewerker die wel iets weet.
Inmiddels toch maar de reparatie bij Samsung bevestigd.
Zij kunnen op 22 juli komen om de machine te repareren.
Ik kan toch met een gezin met 3 kinderen geen 5 weken zonder wasmachine??
Wanneer ik dit neerleg bij de klantenservice medewerker en vraag waar de menselijke maat in dit verhaal is, geeft hij aan dat Coolblue deze niet heeft….
Gewenste Oplossing:
Of:
Een reparatie die morgen uitgevoerd wordt
Of:
Een nieuwe wasmachine die vandaag of morgen met een goede korting bij mij op zolder geplaatst wordt. Mijn oude wasmachine kan dan meegenomen worden, gerepareerd worden door Coolblue en als refurbished nog prima verkocht worden (machine is pas net 2 jaar oud)