Mijn Klacht:
In juli 2012 heb ik via de website van coolblue een telefoonabonnement afgesloten bij de vodafone. Een 2-jarig abonnoment waarbij het 1e jaar 50%. Een of ander amateur had een contract opgesteld met diverse fouten erin verwerkt, maar het ergste is dat zij een verkeerde actie had doorgegeven aan de provider waardoor ik nu maandelijks niet 50% korting krijg maar 15%. Nu, al bijna een jaar later en vele telefoontjes en emails later, is het nog steeds niet veranderd. Alleen maar excuses van te druk hebben en dat zij daar NU druk mee bezig zijn. Ja ja geloof er geen barst van. Volgens mij zitten zij alleen maar uit hun neus te eten. Alle beloftes van, we bellen je vandaag nog terug om de stand van zaken terug te koppelen…. NIET DUS… Laat gewoon weer eens niets van zich horen. Wat een Snertbedrijf is dat. Van mij mogen ze gaan OPDOEKEN.
Gewenste Oplossing:
Fout van abonnement corrigeren en te veel betaald bedrag verrekenenen met 2e jaar.