Mijn Klacht:
Op dinsdag 25-02-2013 een fraaie aanbieding van een bosmaaier tegengekomen op marktplaats van Cooblue.
Dit valt onder de zogenaamde open doos modellen, in dit geval was het een retourzending die opnieuw in de verkoop werd gedaan (onder volledige garantie). Ik had nog gebeld over het artikel en er werd mij vermeld dat de vorige klant er niet tevreden mee was en dat alles erbij zat.
Woensdag 26-2 gebeld door Coolblue: Sorry het artikel is niet meer te vinden, we hebben wel wat anders (en veel duurder natuurlijk) waar u wel 20 euro korting op krijgt.
Ik heb het idee dat ze een fout gemaakt hebben met de prijs en dat ze het nu zo verdoezelen door te zeggen dat ze het artikel niet meer kunnen vinden.
Gewenste Oplossing:
Leveren van het artikel (dan maar een nieuwe) die aardig in de buurt komt van het bedrag wat er voor deze werd gevraagd.
Ik weet ook wel dat een nieuwe 319e kost (ipv 83). Korting 20 euro terwijl er op internet al snel een aanbieding van 270 euro te vinden is.
Ik heb een overeenkomst met hen en zij kunnen leveren (nl een nieuwe). Dat zij de zaken niet op orde hebben mogen ze niet niet met een lullige korting op de consument afwentelen.