Klacht: COOKIES op reisplanner

op 13 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilt U s.v.p. ONMIDDELLIJK stoppen met de cookiesblokkade in de huidige vorm. het is om gek van te worden en geeft geen snelle praktische mogelijkheid om via een druk op een kruisje de kwestie te vermijden; op die wijze wordt het “slikken of stikken”: dit is een vorm van anti – dienstverlening, tegen het belang van de reiziger, die snel informatie nodig heeft; klachtwaardig. Tevens gaarne onderstaand item: “Huidige mening over NS” aanpassen: wat heeft dit met een klacht als de mijne, maar ook met allerlei andere klachten te maken? Dit alles is een blokkade in een redelijke wijze van communiceren en verhoogt de irritatiegraad bij de toch al geprikkelde reiziger.

Hoogachtend,
J.S.de Graaf
js.degraaf@planet.nl

Gewenste Oplossing:

zie mijn voorgaande suggestiejavascript:gdsrEmpty()

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

NS

Heeft op 12 februari 2014 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanaf 1 januari 2012 moet ook NS aan de wettelijke eis cookiewetgeving voldoen. Stopzetten van de meldingen is helaas niet mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vdd1745