Klacht: cookies aanvaarden zijn verplicht bij ING

op 20 mei 2020 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik in mijn web browser Chrome de optie voor het blokkeren van cookies aanzette, kon ik vervolgens niet meer bij ING inloggen. Toen ik deze optie weer uitzette lukte het inloggen weer wel. Op geen enkele andere website is dit me overkomen. De conclusie is dat ING de-facto het blokkeren van cookies bij zijn klanten onmogelijk maakt. Dit lijkt mij een zeer laakbaar beleid, dat indruist tegen algemeen aanvaarde opvattingen inzake privacy en individuele vrijheid. Graag uw commentaar hierop. M.vr.Gr., Hans van Poelje

Gewenste Oplossing:

Als ik weer kan inloggen bij ING, ook als ik de cookie blokkering in Chrome heb aanstaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 22 mei 2020 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Goed dat je hier een bericht over stuurt.

Je kunt de Cookies weigeren, maar dan kan het wel zijn dat een aantal functionaliteiten niet (goed) werken. Cookies zijn nodig voor een optimaal gebruik.

Wil je meer weten over de cookies en hier uitleg over? Je vindt in deze link informatie hierover: https:www.ing.nlde-ingde-ing-en-cookiesindex.html.

Met vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door hvpoelje