Klacht: contractovername zakelijk naar particulier

op 18 september 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

De afdeling contractovername is telefonisch niet bereikbaar en reageren keer op keer pas na 2 weken. Als wij dan een e-mail ontvangen is dit een weinig klantvriendelijk voorstel. Eerste mail met aanvraag contractovername dateert van 01-08-2018.

Reeds in de mail van 14 augustus 2018 hebben wij aangegeven te begrijpen dat voor zakelijke abonnementen andere prijzen
worden gehanteerd. Wat wij niet begrijpen is; dat met nog een langlopend contract de volledige korting komt te vervallen.
Daarnaast wordt nu een niet vergelijkbaar abonnement als voorstel gedaan, welke ook nog eens ruim 15% hoger uitvalt dan nieuw afsluiten. Het eerdere voorstel met vergelijkbare inhoud van het huidige abonnement valt zelfs 25% hoger uit.

Inmiddels is ook de afkoopsom de afgelopen 2 weken gestegen van €505,52 naar €528,38. Dit zonder enige specificatie opbouw afkoopsom.

Passend voorstel is ons inziens het abonnement “Go Next; 5GBonbeperkt bellen” voor €22,00 per maand. Het over te nemen abonnement loopt nog langer dan een jaar, terwijl hier een korting in zit voor 1 jaar.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sebastiaanjanssen