Klacht: Contractontbinding ivm verhuizing naar 9MB-gebied

op 05 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm mijn verhuizing naar een gebied waar KPN geen 150 MB maar slechts 9 MB download-snelheid levert, wil ik mijn contract met hen ontbinden. Immers, ik heb mijn huidige contract met hen afgesloten voor 150 MB.
KPN weigert dit. Zij vinden dat zij pas onderpresteren als ze minder dan 4MB kunnen leveren.
Ze bieden mij 3 opties:
1) contract meenemen naar nieuwe adres (en de 9 MB dus accepten – dit terwijl Ziggo ter plekke 130MB kan leveren)
2) contract gewoon uitdienen – dus betalen maar er geen gebruik van maken
3) contract ontbinden. Kosten: idem als optie 1 of 2, plus boete.

Mijn klachten:
1) ondanks contractvoorwaarden waarin bovenstaande beschreven wordt als steekhoudend argument om het contract te ontbinden, hanteert KPN een bizar lage bandbreedte als ondergrens (4 MB ipv 150)
2) KPN toont zich niet redelijk in het zoeken naar een acceptabele oplossing.

Gewenste Oplossing:

contract ontbonden met max 1 maand opzegtermijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jkschakel