Klacht: Contractbreuk Sony

op 17 juli 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Op 27 april 2017 heb ik een telefoon contract afgesloten bij T-mobile voor de Sony Xperia Xzs.

Hierbij zou ik de draadloze speakers van Sony bij krijgen, mits er optijd dit aangevraagd zou zijn. Dit is dan ook door mij gebeurd.

Door verkeerde informatie vanuit Sony moest er latere moment andere info gestuurd worden. Ook dit heb ik gedaan.
Nu wordt er door Sony gezegd dat ik hier niet in aanmerking kom, omdat ik de aanvraag hiervan buiten de actieperiode, terwijl dit wel in de actieperiode aangevraagd is.
Na dit aangegeven te hebben bij Sony wordt er gewoon niet meer op geantwoord. Telefonische door de klantenservice word door de medewerkers belachelijk gemaakt en wordt er gezegd dat ik niet zo zielig moet doen, omdat het maar om een speaker gaat.

Ik zie dit namelijk anders, want voor mij is een speaker twv €169,- niet niks.
Ik heb maar een minimum salaris en daarom ben ik voor deze aanbieding gegaan.

Ik voel me op dit moment belazerd en voor de gek gezet door Sony en zijn medewerkers.

Graag hoop ik dat jullie mij kunnen helpen, aangezien Sony nog niet eens naar mijn verhaal wil luisteren.

Alvast mijn dank!

Mo Zaazouz

Met zoals beloofd de speaker of de kosten van de speaker.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mo Zaazouz