Klacht: contractbreuk belsimpel

op 13 juli 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Belsimpel adverteerde op hun side met een speciale aanbieding.
Een Huawei P8 telefoon met een Ben abonnement voor 8 euro per maand.
Telefonisch werd e.e.a. geregeld, aangevuld met mijn gegevens via mail.
Mijn koop werd door hun via mail keurig bevestigd. Daarna kreeg ik een contract die ik bevestigde met een aanbetaling, die door Belsimpel weer via een mail werd bevestigd.
De zelfde avond kreeg ik een vreemd telefoontje, Koop ging niet door, “u begrijpt toch ook wel dat wij dat toestel met abonnement voor zo’n prijs niet kunnen leveren”!
Ondanks mij schriftelijke verzoek om wel te leveren, kreeg ik via mail de “echte” reden; “het was niet mogelijk de actie die ik had besteld aan te sluiten”.
Het is bij Belsimpel mogelijk een overeenkomst, in de vorm van een contract te sluiten, die eenzijdig door door dit bedrijf wordt verbroken.
En dat zonder de geringste klantgerichte compensatie!

Wanneer Belsimpel zich aan het contract houdt, of een ruime korting geeft op een van hun andere aanbiedingen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 21 september 2016 om 20:54 geantwoord

Heeft op 21 september 2016 om 21:34 geantwoord

Het aanbod was dat ik 10% korting kon krijgen voor een hoesje o.i.d.
ter bescherming van het mobielje.
Belachelijk. Hoe durft een groot bedrijf als Bel Simpel, die ons in advertenties wijsmaakt \"tot het uiterste te gaan voor hun klanten\", dat een oplossing te noemen!!

Alle klachten die gemeld zijn door Nira