Klacht: Contractbreuk?????

op 20 maart 2017 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonmoeder is overleden dus hebben wij telefonisch haar abonnement opgezegd zou allemaal goed komen zeiden ze. Nu kregen we de eind afrekening maar tot onze verbazing zien wij een soort boeten wegens contractbreuk(er is een maand opzegtermijn beetje raar als je overleden bent). Wij gebeld ja omdat het nummer niet meer bestaat kan er geen geld terug gestort worden vreemd hoor. Nu stelde die meneer voor om ons dan een bos bloemen te sturen nu heel leuk dachten we als er geen geld terug gestort kan worden. Maar we zijn ruim een week verdermaar nog steeds geen bos bloemen gezien, was dit een zoethoudertje om ervan af te zijn niet zo netjes vinden wij. Jammer dit alles je heb al zoveel te regelen en aan je hoofd.

Gewenste Oplossing:

Geld terug storten of alsnog de bos bloemen laten bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Vaste Telefonie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vaart45