Klacht: Contract wordt stilzwijgend met een jaar verlengd?!

op 04 augustus 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Ik heb 2 jaar geleden een contract afgesloten met een verzekering van EWP. (ook 2 jaar) Nu wil ik hem opzeggen en krijg ik een brief dat hij in 2017 stopt?! Dus met een jaar verlengt is?! En dat terwijl ik de telefoon niet eens meer heb. Echt belachelijk!

Als mijn contract per direct stopt!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 15 augustus 2016 om 15:02 geantwoord

Geachte mevrouw Zargari,

Naar aanleiding van uw reactie het volgende.
Volgens de polisvoorwaarden hebben wij uw contract opgezegd. In de polisvoorwaarden wordt ook vermeld dat opzegging dient te geschieden voor het beëindigen van het contract, anders wordt het contract stilzwijgend verlengd.
In uw mail ter opzegging heeft u geen reden genoemd, dan wordt het inderdaad per einde contract stopgezet. Dat was in uw geval in 2017.
Ondertussen heeft u een mail gestuurd met een reden en hierop heeft u een bericht gekregen dat het contract is stopgezet per september 2016.

European Warranty Partenrs

Alle klachten die gemeld zijn door Sannie1820