Klacht: Contract opzegging Internet en Bellen Pluspakket abonnement van tele2

op 22 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Er word zonder mijn toedoen mijn contract van tele2 opgezegd!
Oorzaak:
Ik zou sinds nieuw een contract hebben bij de KPN!
Volgens een gesprek met de klantenservice van tele2 was dit per accident- die zelfde adres -maar en ander naam.
KPN klantenservice weet er naar 5 minuten bellen helemaal niets van, er zijn er geen data van mij of wat dan ook bekent bij hen! (Logisch, hoe dan ook!)
Tele2 will nu dat ik een bedrag van € 45,- moet betalen, omdat daar door het contract met hen een maand te vroeg eindigt!
Mijn Vraag an tele2 hoe dat kan wordt niet van het van tele2 op Klacht.nl veel beloofde Klantenservice van tele2 beantwoordt.
Misschien is dit post well en mogelijkheid its te bereiken in zaken en in Telecommunication.

Oplossing van hen en niet van mij, ik kan er -als de KPN al zijnde, helemaal niets aan doen!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 08 augustus 2012 om 12:13 geantwoord

Tele2 betreurt het dat er onduidelijkheid is ontstaan over het pakket van de klant. Volgens onze gegevens is er naar aanleiding van de melding die de klant bij de klantenservice heeft gemaakt contact opgenomen met de klant. In overleg met de klant is het abonnement uiteindelijk beëindigd. Wanneer hier nog onduidelijkheden over zijn kan de klant ook terecht op ons forum: https://forum.tele2.nl/ Daar zijn medewerkers en andere gebruikers actief die kunnen helpen bij verschillende vragen.

Alle klachten die gemeld zijn door tele123