Klacht: Contract niet stopgezet, moet nu betalen

op 21 juli 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Anderhalve maand geleden heb ik mijn huidige abonnement bij T-mobile stopgezet, en een nieuw abonnement afgesloten. Dit heb ik in de winkel verder helemaal afgehandeld.

Nu blijkt mijn oude abonnement niet stopgezet te zijn, en moet ik alsnog abonnementskosten betalen. Ik ben in contact geweest met de klantenservice, die geen gehoor geven aan het feit dat ik verkeerd geïnformeerd ben. Ik krijg te horen dat ik het abonnement niet goed het opgezegd – dit had ik niet in de winkel moeten doen.

Het abonnement is nu wel stopgezet, maar ik moet alle kosten tot aan vandaag (bijna de hele maand) alsnog betalen. De klantenservicemedewerker noemde dit zelfs een tegemoetkoming, omdat ik het fout had gedaan.

Ik wil graag dat de abonnementskosten die in rekening gebracht zijn door de fout van de winkelmedewerker kwijtgescholden worden. En een tip: De klantenservice mag wel wat vriendelijker.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dylanheld