Klacht: Contract afsluiten

op 03 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 21-09-2017 een nieuw abonnement afgesloten bij tele2 omdat mijn andere verlopen was. ik heb een week niets gehoord en gebeld naar tele2 er bleek een fout te zijn dus kon het niet worden geactiveerd… ik heb hier niets van gehoord. telefonische opnieuw een abonnement afgesloten duurt 6 dagen.. na 6 dagen nog steeds geen bericht opnieuw gebeld en het bleek opnieuw raak te zijn het abonnement kon niet worden afgesloten wederom geen bericht.. telefonisch voor de derde keer een abonnement afgesloten in afwachting weer 6 dagen ik ben nu bijna 3 weken uit de lucht. zij kunnen niets regelen zou graag ergens anders heen gaan ben nu al aan het balen van mijn keuze naar tele2

Gewenste Oplossing:

tegemoet komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rutgerklip