Klacht: contract

op 20 april 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

In 2015 heb ik een onderhoudscontract aangevraagd. Ik heb een oudere ketel. Er is voor enkele honderden euro\’s verbouwd aan de ketel. De monteur heeft aangegeven dat ik bericht zou krijgen of ik in aanmerking kwam voor een contract. Nadien heb ik nooit meer iets vernomen. Daar ik nooit meer iets heb vernomen, ben ik in zee gegaan met een andere instantie, die mij keurig een bevestiging hebben gestuurd. Tot mijn stomme verbazing ontvang ik ineens een brief voor een controle van de ketel omdat ik een contract zou hebben. Er is maandenlang automatisch afgeschreven van mijn rekening.
Ik heb het contract per direct laten stoppen en wil de betalingen terug ontvangen. Als ik gewoon een bevestiging had ontvangen, was ik uiteraard nooit met een ander in zee gegaan. Ik verzoek u derhalve per omgaande de betalingen te restitueren en mij zeker niet meer aan te schrijven. De automatische incasso\’s worden dan ook per direct geblokkeerd. De gang van zaken vind ik erg slecht. Wilde in de eerste instantie in zee gaan met jullie organisatie, maar dit is een slechte gang van zaken. ik hoop dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.
M. Buddingh

dat ik de betalingen terug wens te ontvangen, en dat het contract per direct ontbonden wordt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 25 april 2017 om 15:02 geantwoord

Geachte mevrouw B******,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Volgens onze administratie heeft er op 24 maart 2015 een inspectie plaatsgevonden aan uw cv ketel. De monteur heeft geconstateerd dat er wat aanpassingen verricht dienden te worden alvorens de cv ketel in contract genomen kon worden. Helaas heeft het nooit tot een vervolgafspraak mogen komen.

Door een technische fout is per abuis het warmtegarantie abonnement per 1 april 2015 ingegaan. Wij zullen over gaan tot het beëindigen van het abonnement met terugwerkende kracht. De teveel betaalde gelden zullen wij aan u restitueren.

Wegens administratieve redenen kan het twee tot zes weken duren voordat het bedrag is bijgeschreven op uw rekening. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door M. Buddingh