Klacht: Contract

op 04 juli 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Anderhalf jaar geleden hebben wij een ketel gekocht.
Hierbij zat een servicecontract .
Op dat moment is ons niet uitgelegd wat dit precies inhoud.
We zijn al tien jaar klant bij u en hebben dit ook niet geweten omdat wij al een servicecontract hadden lopen en dachten het wordt aangepast en we gaan gewoon weer verder.
Nu hebben wij onze woning verkocht en een andere gekocht en komen er pas achter wat het inhoud. De rekening is hier onduidelijk over en er wordt reclame gemaakt met korting dus valt het als bestaande klant niet meteen op wat dit inhoud.
In dit appartement hebben wij bij u een nieuwe ketel besteld.
De persoon die bij ons langs kwam legde onze nu uit hoe het kopen van een ketel in praktijk in elkaar steekt. Pas toen begreep ik de contructie .
Nu moet ik van de vorige ketel het service contract blijven betalen ondanks dat ik er niet meer woon. Ik ga straks ook van de nieuwe ketel een contract afsluiten en die komt er dan boven op.
Hier zit voor mij het probleem.
Ik koop opnieuw een ketel bij u in anderhalf jaar tijd en vraag u coulance voor het afkoopbedrag wat ik u verschuldigd ben voor de oude ketel.
ik hoop dat u contact opneemt en dat wij hier samen uit kunnen komen.

Als wij coulance krijgen voor de ketel van ons vorige huis.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 06 juli 2016 om 11:07 geantwoord

Geachte mevrouw Van H*******,

Allereerst betreuren wij het ten zeerste dat u ontevreden bent over Feenstra.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen, hierbij hebben wij de situatie besproken en heeft u het een en ander kunnen toelichten. De situatie hebben we direct intern besproken met de betreffende afdeling.

Wij weten niet of dit al eerder is medegedeeld, ons inziens is dit wel belangrijk om te vermelden. Wij waarderen u als klant. Vanuit dit oogpunt hebben wij uit coulance u een voorstel gedaan. Zodra de nieuwe cv-ketel geïnstalleerd is zullen wij overgaan tot uitbetaling van de coulanceregeling.

Mocht u na aanleiding van dit bericht nog vragen hebben dan kunt u een e-mail sturen naar webcare@feenstra.com.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare ^TB

Alle klachten die gemeld zijn door Hoekelen