Klacht: contract.

op 01 november 2011 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een contract afgesloten bij Telfort. Dit contract bevat onbeperkt internet. Nu krijg ik ineens een dreigend SMS waarin staat dat ik de hoeveelheid gebruikte MBs overschreden heb, en dat als het vaker voorkomt mijn sim geblokkeerd wordt voor internet. Beetje raar. bij het afsluiten van het contract heb ik toch echt onbeperkt internet genomen. Het antwoord van telfort was dat er te veel misbruik van gemaakt werd en dat ze op deze manier de zaak willen aanpassen.De zogenaamde Fair use policy. In mijn ogen is dit een eenzijdige contract verandering waar ik niet van op de hoogte ben. Telfort is al niet goedkoop, maar heb het abonnement genomen om onbeperkt te kunnen internetten. Wanneer men nu een nieuw contract afsluit en op de hoogte wordt gesteld van de Fair use policy, dan is het niet anders.
Mijn contract bevatte onbeperkt internet, dus dat wil ik ook.

Vanmorgen was er voor de zoveelste keer storing op het telfort netwerk. geen internet dus. Gaan Telfort dan ook mijn misgelopen MBs vergoeden ?? nee dus. De herhaaldelijke telefoontjes a 10 cent per minuut + het normale tarief lopen ook al leuk in de euros. Kortom onbevredigde antwoorden en situaties waar ik niets mee opschiet. Mijn volgend contract gaat niet weer naar Telfort.

Onbeperkt internet houden zoals bij de telfort winkel belooft. En een vergoeding voor misgelopen MBs mobiel internet.

Alle klachten die gemeld zijn door martin das