Klacht: Contactlenzen en vloeistof betaald maar NIET geleverd

op 22 januari 2014 over contactlenzenwinkel.nl in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Ik heb vrijdag 13 december lenzen en vloeistof besteld en betaald bij contactlenzenwinkel.nl Ik had het graag voor de kerst geleverd gekregen omdat ik daarna weer naar het buitenland vertrok. Dit ge-emaild en daarop op 24 December reactie: QUOTE:Geachte mevrouw de Wit,
Het gaat ons niet lukken de lenzen tijdig bij u te hebben.
Wenst u het geld terug of kunnen we de bestelling iets later leveren?
Marco Budding
www.contactlenzenwinkel.nl UNQUOTE

Aangegeven dat de bestelling door moet gaan en dat het op het adres van familie afgeleverd kan worden. Dit afleveradres ook in hun systeem aangepast.

Echter tot op heden geen levering ontvangen (op beide aangegeven adressen) en ook is het geld niet teruggestort. Totale kosten € 92,19. Op een later gestuurde email en telefoonnummer wordt niet gereageerd. Het 06 nummer van Martijn Budding is 06-15905382. Echter je krijgt dan alleen de voicemail.
Het lijkt erop dat ik opgelicht ben door deze person.

Het geld teruggestort te krijgen of toch nog levering van alle bestelde en betaalde producten (lenzen en vloeistof)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over contactlenzenwinkel.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over contactlenzenwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lenzen29