Klacht: contactdag

op 24 september 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

L.S.
Hierbij wil ik u mijn klacht over het deelnemen van de contactdag op 2 december kenbaar maken. Op volg momenteel de cursus gewichtsconsulent, cursisten nummer is: 119538245. Ik heb mijn examen gehaald en hoop eind van het jaar mijn eigen praktijk te starten. Om de verplichte contactdag van 2 december bij te wonen heb ik op 31 augustus het inschrijfformulier op advies van een van uw medewerkers digitaal toegestuurd. Ik ging er vanuit dat ik hiermee keurig op tijd stond ingeschreven. Op 21 september echter kreeg ik een brief van de Unit contactonderwijs dat ik te laat was met inschrijven en in het voorjaar van 2018 de contactdag kan bijwonen. Bij navraag bleek dat uw medewerker mijn digitale inschrijving niet had gezien waardoor de formulieren niet bij het contactonderwijs waren aangekomen. (Ik heb een bewijs van de mail in de bijlage toegevoegd) Een en ander komt er op neer dat ik door een fout van uw medewerker niet in december voor mezelf kan beginnen. Dit kost mij maanden werk.
Het spijt me dat het zo is gelopen. Ik heb tot nu toe het werken met de LOI prettig gevonden (6 jaar geleden heb ik de HBOV bij de LOI gedaan en afgerond) en vertrouw erop dat dit zo blijft.

Ik wil u vragen mij in te plannen voor de contactdag op 2 december.
Dit omdat ik op tijd was met de inschrijving.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Irene, Naar aanleiding van je bericht heb ik contact opgenomen met de unit Comtactonderwijs. Deze hebben laten weten dat de reden dat je niet bent geplaatst in de groep van 2 december is omdat de klas vol zit. Je was netjes op tijd met aanmelden, maar er zijn zoveel aanmeldingen dat we niet iedereen dit moment hebben kunnen plaatsen. In dit geval wordt er dan toch gekeken naar wie eerder was met aanmelden. Gezien je situatie zullen wij proberen om je alsnog te plaatsen in deze klas. Wij kunnen hierin echter nog niets beloven. Zodra wij een reactie hebben ontvangen van onze unit Contactonderwijs zullen wij het direct laten weten. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Zwinkels

1 maand geleden - Heel fijn, dank u wel. Irene Zwinkels

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 28 september 2017 om 20:02 geantwoord