Klacht: Contact zonder onder

op 19 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb ff terug een order geplaatst en nu kon ik deze nergens terug vinden heb geen email gehad en kon ook niet inloggen met mijn email
ik heb toen alsnog geregisteerd maar de order staat niet bij mijn account
en het lijkt erop dat ik enkel contact op kan nemen als ik een activen order heb staan bij mijn account ik heb geprobeerd contact op te nemen via het zakelijke email maar deze konden mij ook niet helpen

ik wil graag weten of mijn order goed geplaatst is aangezien ik wel netjes betaald heb

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Heeft op 17 mei 2016 om 17:41 geantwoord

Beste,

Mijn probleem is juist dat ik geen order nummer heb ik heb nooit een email ontvangen na mijn bestelling en kon niet inloggen op de site(mss heb ik een spelfout gemaakt bij mijn email of is er iets mis gegaan?)
ik heb vervolgens alsnog een account aangemaakt om zo contact met u op te nemen maar hiervoor moet ik eerst een ordernummer hebben die ik dus niet heb omdat ik mijn huidige account dus NA de bestelling heb aangemaakt

Ik kan u alle info over de bestelling geven als u mij een manier geeft om dit door te geven zonder bestelnummer

nogmaals vind ik het heel erg slecht dat het niet lukt om contact op te nemen zonder ordernummer

Mvg
Michael

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:42 geantwoord