Klacht: Contact proberen te krijgen ivm een klacht over accommodatie in Turkije.

op 19 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn al ruim 2 dagen bezig om contact te krijgen met Corendon ivm een klacht over onze accomodatie in Turkije van 1,5 week geleden.
Als je ze belt is de wachttijd telkens langer dan 30 of 45 minuten, als je ze een mail stuurt krijg je een mail terug in het Engels met daarin de tekst dat jou mail niet aangekomen is bij Corendon.
Nu geprobeerd om het via de app op te lossen door de hele mail + foto’s van de accomodatie door te appen naar Corendon.
Mocht dit ook geen resultaat opleveren dan zijn wij genoodzaakt dit aan derde te melden.

Gewenste Oplossing:

Wij willen graag contact met Corendon zodat wij onze klacht met hun kunnen bespreken.
En niet pas over 1 week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara Van den berg