Klacht: Contact met Hostway

richardmelkert op 03 april 2018 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al meerdere malen contact te krijgen met Hostway, geen respons. ik wil nl mijn websitedomijnnaam overzetten naar een andere host. Omdat Hostway nog al duur is en ik regelmatig rekeningen krijg van ongeveer 18 Euro. Betaal ik jaarlijks zo’n 54 euro per jaar. Terwijl anderen het aanbieden voor 7 Euro per jaar Nu heb ik van hun gegevens nodig om over te kunnen stappen naar een andere host. Die krijg ik dus niet…..
Nu hebben ze wel mijn ftp geblocked zodat ik niet meer mijn site kan updaten

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn benodigde gegevens krijgen waar ik recht op heb. En verwacht eigenlijk gewoon, dat je als klant geholpen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hostway

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Met klantvriendelijkheid behoud je klanten. En geen korte termijn cashen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hostway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door