Klacht: Contact klantenservice inzake omboeking

Arese1974 op 21 mei 2024 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Ik wil graag weten wat de mogelijkheden danwel de kosten zijn voor het omboeken van een pakketreis.
Daarvoor ben ik al bezig vanaf 7 mei om contact te leggen met Vakantie Discounter, telefonisch zijn ze niet te bereiken, de verbinding wordt uiteindelijk gewoon verbroken. Ik heb al 2x een contact formulier ingevuld met mijn verzoek, krijg keurig een ticket nummer met de mededeling dat er getracht wordt binnen 3 dagen een antwoord te hebben.
Maar tot op heden: niets. Op deze manier komt de vertrekdatum steeds dichterbij en zijn de eventuele omboekingsmogelijkheden kleiner. SGR kan hierin niets betekenen.
Ik wil gewoon contact en bespreken wat er mogelijk is!!!

Dat er z.s.m. contact met me wordt opgenomen om uitgebreid te kijken wat de mogelijkheden zijn om om te boeken met zo min mogelijk kosten.
Het betreft de gehele boeking.

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Vakantiediscounter
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arese1974