Klacht: contact

op 03 augustus 2017 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vanmorgen 2 keer gebeld naar teezily duurt enorm lang voor dat ze mijn oproep beantwoorde heb dan een mail naar hun gestuurd maar en heb deze middag nog een paar keer gebeld naar hun maar nu wimpelen ze me af door het gesprek zelf te beeindigen wil gewoon weten wie mijn bestellingen heeft geannuleerd

Gewenste Oplossing:

heb al veel bij hun bestelt en heb vorige keer het zelfde gehad en binnen een paar minuten werd mijn oproep door de helpdesk beantwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door homepoeseke