Klacht: Contact

op 30 maart 2020 over PSA Finance - Private Lease in de categorie Autodealers

Ik heb meerdere malen getracht telefonisch contact te krijgen met PSA Finance, een drama. Twee dage is er beloofd binnen 24 uur terug te bellen, maar helaas. Vandaag 1 wachtende voor me en vervolgens word er niet meer opgenomen. Probeer het opnieuw en weer 1 wachtende voor me tegen de tijd dat ik aan de beurt zou zijn word de verbinding verbroken.

Kost ons veel tijd, telefoonkosten en veel ergernis!!!

Als hier iets aan word gedaan, ik lees bij anderen dat ik niet de eerste ben die zijn beklag hierover doet. Zou erg fijn zijn als ik teruggebeld word.

Met vriendelijke groet E. Snoek

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PSA Finance - Private Lease over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PSA Finance - Private Lease in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PSA Finance - Private Lease een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PSA Finance - Private Lease

Heeft op 01 april 2020 om 10:15 geantwoord

Beste mevrouw Snoek,

Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor de aflatende services die u heeft ervaren. Dit is niet wat onze klanten van PSA Financial Services B.V. mogen verwachten.
Achter de schermen hebben wij de afgelopen periode erg hard gewerkt om de bereikbaarheid te verbeteren en de achterstand in onze mailbehandeling in te lopen.

We zullen in de loop van vandaag contact met u opnemen. Excuses voor het ongemak!

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

PSA Finance Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Evelinesnoek